28.4.10

Les Faydas de l'Fasulye

Evet efendim, yeni bir "gelelim fasulyenin faydalarına" bölümüne daha hoşgeldiniz.

Bugünkü mevz-u bahis olan faydalı fasulyemiz spirits'dir. Ahan da sizi yakaladım..Bu kız da erenlere karıştı...anam biz gidelim buralardan spirit falan diyor diyorsunuz...de mi?... ama yanılıyorsunuz çok ve pekçok sevgili seyirciler. Zira buradaki spirits beni de hep şaşırtagelmiş olan Wine, Spirits, Liquor üçlemesindeki spirits'dir :) Heh heh...

Efendim birinci tavsiye edeceğim spirits Caponya'dan- Bir tür erik(ume meyvesi aslında) likörü olagelen Umeshu'dur. Ben kendisini, ilginç bir biçimde, Kazakistan'ın steplerinde keşfetmiş ve şişesiyle beni yakalamış olan bu içkiyi derhal oradaki Ramstore (yani bizim bildiğimiz Mikros)'dan satın alıvermiştim. Kokusu da kendisi de mükemmel olan bu içki 15% alkol seviyelerinde dolaşmakta olup, yemek öncesi ya da sonrası keyifle on the rocks ya da sek olarak tüketilmelidir. Fakat bir de yaz ayı için 5 ölçü biraya 2 ölçü umeshu ekleyiniz ve tadınız. Enfes.

Efendim ikinci tavsiye edeceğim spirits- Bir Güney Afrika meyvesi olan Marula'dan elde edilen Amarula'dır. Ben kendisi ile kendi anavatanında tanışmıştım. Bu güzel içeceğimizin de kremamsı bir dokusu vardır ve alkol seviyesi %17dir. Kendisini gene on the rocks ya da sek olarak tüketebilirsiniz. Amarula artık bizim Mikroslarımızda ya da tekel bayilerimizde de bulunmaktadır ancak fiyat olarak abesle iştigal etmektedir.

işte bu fasulyeler hayatımıza neşe, renk ve güzel tebessümler kattığı için faydalı fasulyelerdir. Haydi tanışın onlarla gari. :)

Elbette şarkımız da eksik olmasın ----Bayılıyorum bu şarkıya.

Miss Li- Stupid Girl

Hiç yorum yok: