23.6.10

Dünya Kupasının Duygu Dışavurumları


Ya bu kupayı Arjantinin kazanmasını istiyorum ben...Ne olur ama ne olur hiç bir Avrupalı kulübe gitmesin bu kupa...Ne olur ama ne olur hele Brezilya'ya hiç gitmesin.He he bi de bugün Yunanistani yendiler ya...Kaymaklı ekmek kadayıfı oldu...:)

Ayrıca Fransa bugün Güney Afrikaya da yenildi. Hoh hidi hoh hoh...Neden seviniyorum bilmiyorum, bir nevi aşağılık kompleksimizin dışa vurumu sanırsam.

"Ben zamanında ezildiydim şimdi sen de ezil", anlamına gelebilir herhal. Ya da ne biliimmm;

"işte kaybetmek böyle bi duygudur bunu sen de öğren canım benim" gibi birşey olmalı bu sevincin altında yatan sebep. Ya da;

"ya ya...sen kendini o kadar gelişmiş falan say, gel işte buraya yüzüne bile bakmayacağın ve hatta Maximilian Affair yaşamış olduğun Meksikaya ya da ne biliim İngilterenin, Hollandanın sömürdüğü Güney Afrikaya yenil. Ahahaha haa haaa" durumu....

"işte futbol bu yüzden güzel bişidir" durumu...

" top yuvarlaktır ve maç 90 dakikadır" durumu...

Yoksa düşene bir de sen vur ne kadar ayıp birşey değil mi ama?...Çık çık çık...

PS: 10 günlük bir tatil durumum var. Tropik iklim kuşağındaki ülkemizin bu sürenin öenmli bir bölümünde yağış alacağını öğrenmiş bulunuyorum. Olsundu, yağmurda da şarkı söyleyebiliriz.

Ps2: Grooveshark widgets bana gıcıklık yapıyor. Seçtiğim şarkıları buraya yapıştıramıyorum. Olsundu...Ben de yazarım gönlümden geçen şarkıyı...Macy Gray- I Try...

PS3: Kalın sağlıcakla ve tabii ki umarım siz de en kısa sürede güzel bir tatil yapabilirsiniz. Yaptıysanız da pek iyi...

Hiç yorum yok: