2.7.10

Ja! Ich Bin Back....:)

(büyük resim için üstüne tıklayın)

Hi ho hoooyttt....
Bu ses, tam 7 gün boyunca ülkemizin nadide tatil mekanlarından Çeşme ve çevresinde gevşim gevşim gevşemiş, üstüne üstlük (altına altlık) Perşembe, Cumayı da izin alma zekasını göstererek, bu iki günü de şehr-i İstanbula adaptasyonla geçirecek olan insanoğlundan, yani benden, gelmektedir. Ayrıca bu uzun cümleyle Gabriel Garcia Marquez'in Başkan Babamızın Sonbaharı kitabındaki uzun cümle rekorunu kıramamış olabilirim ama gene de sıralamaya girmişimdir. :)

Hemen ve ama bu sefer kısaca tatil izlenimleri:

1. Yaparım dedim yaptım. !!! Windsurfa başladım. Aman da ne kadar nadide bir sporumuz kendisi. Ben çok keyif aldım ve işi epey bir kotardım. Rüzgar yelkene dolarken denizin üstünde adeta uçmanın keyfini ancak bu işi yaparsanız anlayabilirsiniz. Ben bundan sonra da devam edeceğim. Başlangıç Kursunu tamamladım. Şimdi sıra ileri tekniklerde. Bir daha Alaçatıya gidene kadar istanbulda pratik yapacağım. Düşünsenize...Caddebotanda ben surf yapıyorum...Offff acayip bişi...:)

Bayanlar WindSurf Üstadlarından Barbara Kendall

2. Ilıcada kaldım. Alaçatı, Çeşme, Ildır arasında gidip geldim. Bu tatile araba ile gitmekle çok iyi yaptım.

3. Bu sefer sadece kahvaltı dahil konaklama alarak yeni bir maceraya daha imza atmış oldum. Ancak sonunda kendimi tebrik ettim. Zira her akşam Çeşme, Ilıca, Ildır, Alaçatı, Dalyanköy mekanlarında birbirinden güzel yemekler yedik. Ben demiştim. Yediğim, içtiğim bundan sonra sizin de olsun diye restoranları yazıyorum.

Çeşmede İmren Restoran- Orada yediğim patlıcan közlemesinin harika tadını unutabilmem mümkün değil. Şans eseri girdik bu restorana fakat gerçekten keyifle yedik yemeklerimizi.

Ilıcada Dost Pide ve Kırçiçeği- Ilıcada Dost Pideye mutlaka gidin dediler, gittik. Pidesi ve sakızlı muhallebisi güzel gerçekten ancak fiyatları Köşebaşı fiyatlarına yaklaşmış neredeyse. Kırçiçeği ise 10 numarayı haketti her açıdan.

Dalyanköyde Cevatın Yerinde- Enfes balık yedik. Tavsiye ederim. Makul fiyatlara, pek güzel lezzetleri tadabilirsiniz.

Alaçatıda Lal restoranda yedik. Alaçatı şirin bir yer olmakla beraber orada dünyanın en kazık yemeğini yediğimiz için kendisini pek keyifle anamıyorum. Bu da buradan Alaçatı Lal restoran için yapılan kötü reklam olsun. Sakın orada yemek yemeyin. 5 günlük parayı, bir akşamda ödetiyorlar adama.

Ildırda Manzara Cafe- Bugüne kadar yediğim en güzel lokmayı yedim. Ayrıca Ildırda gün batımı da bir harika...Biraz uzak ama Çeşmeye gidecek olursanız, gün batımı saatinde bir uğrayın derim. Orada Balıkçı Ali de var biz gitmedik ancak methini duydum.

4. Oğlum halinden çok memnundu. Kaldığımız otelde kaydıraklı havuz olduğu için bütün gün kendisini oradan oraya attı durdu. Anası kılıklı olarak da 5 günün sonunda Kunta Kinteye döndü :)

5. Bu arada dünya kupası 21:45 maçlarını açık havada büyük ekranda izledim. Aman da aman, ne büyük keyif yahu...:) Viva Ghana ama en nihayetinde Viva Arjantin. !!!

Her güne bir Dünya Kupası resmine bugün itibarı ile devam.

Umarım sizlerin de keyfiniz yerindedir.

Sevgiler.



Hiç yorum yok: