3.7.10

Ah Ganaaa, Vah Gana ve Oh Brezilya, Vah Hollanda


Aman ne çok istediydim şu Afrikadan birilerinin yükseklerde olmasını...Olmadı işte olmadı...Ganacım, sevgili Gana...Anılarım var senle ilgili biliyorsun...bir nevi bağ vardı aramızda...Ne güzel sevinecektik hep beraber. Sen git Surinam'dan sonra Güney Amerikanın en küçük ülkesi olan Uruguaya yenil.

Peki ya sen Uruguay? O küçüçük, benim Kadıköyümden az nüfusunla, git bu kadar yüksel dünya kupasında. Peh...Helal olsun. Fakat biliyor muydunuz ki dünya yaşam kalitesi sıralamasında 50. sırada kendisi. Ayrıca zati 2 defa kazanmış Dünya Kupasını. Bence Uruguaydan öğreneceklerimiz var ülke olarak. Hadi diyelim boyut olarak karşılaştırılamaz, o halde bir belediyemiz bir şeyler öğrense ve hiç olmazsa belediyeler iyileşse? Olma mı?

Bir de Brezilyanın elenmesine sevindim ama eleyenin Hollanda olması sinirlerimi bozdu. Sevemedim ben laleler ülkesini. Pek çok anım vadır vatandaşlarıyla ilgili ve hepsi de bize karşı yöneltilmiş faşizan nameler barındırır içinde. Neyse tabii bu spor, politikayla alakası olmamalı ama taraftarlık da apolitik bir müessese olamıyor nihayetinde.

Neyse ne demiştik top yuvarlıktır, bunlar da futbolun güzellikleridir.
Ne zamandır şarkı yayını yapmadıydık...Of damar mı damar bunlar da...:) Fekat Florence'da çok esaslı bir ses var.

Florence and the Machine- I'm so heavy in your arms

Hiç yorum yok: