21.7.10

Şarkı Armağanımızdır...


Sayın dinleyiciler...Bugün size güzel bir hediyem var:

Söylerken ciğerinin taaaa içinden söylediği besbelli olan, insanın tüylerini diken diken edip, gözlerini taaaaa uzaklara diktirten, sigarasından bir nefes daha çektirten, yok içmiyosa ya ben ne yapıyorum, niye sigara içmiyorum ki diye düşündürten (şaka şaka, içmiyosanız içmeyin tabii ki...Belki siz de WHO'dan ödül alırsınız...keh keh...Tamam tamam sigara sağlığa zararlıdır. ), güzel mi güzel bir şarkı armağan ediyorum...Bu şarkı bana nedense Lars Von Trier'in Breaking the Waves filmini hatırlatıyor.

Neyse biz güzel şeyler düşünelim...Söyle yemyeşil İrlanda kırları ve ortasında gitarıyla bu şarkıyı söyleyen bir Mike Scott...

Fazla söze gerek yok...Karşınızda The Waterboys ve Fisherman's Blues...Bağımlılık yapar, dikkat edin...:)

Yok biz Whole of the Moon isterdik diyorsanız, o bugünkü modumuz için diill...

Hiç yorum yok: