6.10.10

Şiire saygı

Şiir yazardım bir zamanlar, uzun uzun güzel şiirler. o zamanlar kitaplardan duyduğum,
gazetelerden okuduğum birkaç haşmetli sözcüğü kullanıp aşka dair, ayrılığa dair
şiirler yazardım. güzel de olurdu, severdim
Bana ait değillerdi, sadece kalemden dökülürlerdi. Büyüdükçe :)tüm o duyguları teker teker yaşayınca görüyorum ki artık anlatamıyorum...yoğunlaşamıyorum...Neden ki acaba? Bazen kafamda bir duyguyu tek bir kelime ifade ediyor ama yazınca çok yavan geliyor. Hayır hayır, bu olmaz diyorum, daha farklı daha derinlikli bişeyler lazımmış gibi geliyor. O yüzden şiir yazmaya devam etmiyorum fekat yazanlari takdir etmeye devam ediyorum elbette. Mesela Ben San Mecburum şiiri vardır Attila İlhan'in. Hadi onunla kapatalim...

......
......
Sevmek kimi zaman rezilce korkuludur
İnsan bir akşam üstü ansızın yorulur
Tutsak ustura ağzında yaşamaktan
Kimi zaman ellerini kırar tutkusu
Bir kaç hayat çıkarır yaşamasından
Hangi kapıyı çalsa kimi zaman
Arkasında yalnızlığın hınzır uğultusu

Fatih'te yoksul bir gramofon çalıyor
Eski zamanlardan bir cuma çalıyor
Durup köşe başında deliksiz dinlesem
Sana kullanılmamış bir gök getirsem
Haftalar ellerimde ufalanıyor
Ne yapsam ne tutsam nereye gitsem
Ben sana mecburum sen yoksun.
.....
.....

Hiç yorum yok: