26.11.10

Baletler


Bale ve Pink Floyd bir arada olmamış kardeşler. Pink Floyd her daim olur da bale ne çok sırıtmış o güzelim şarkıların arasında...Bir nevi Anadolu Ateşi seyrdere gibi oldum. Onu da hiç hazetmemiştim zaten...

Bizim ilginç bir seyircimiz var. Anons yaptilar dediler ki 90 dk.'lık bir gösteridir ve ara verilmeyecektir. Ooooh, dedim kesintisiz 1,5 saat Pink Floyd dinleyeceğim. Ne mümkün...Adeta sirke gelmişler de yapılan akrobasi hareketlerini alkışlıyorlarmış gibi her şarkının ya da kendilerince güzel olduğunu düşündükleri her harkeretin sonrasında bir alkış tufanı...Ya bi durun bir olayın içine girin, bir hazmedin sonunda alkışlayın. Yok...Olmaz...İlla alkışlayacaklar.

Ayrica la Scala dediler tamam da acaip bir senkronizasyon eksikliği vardı. Öyle süper süper bir uyum gözlemleyemedim. Bi de Hiç ışık gösterisi falan yoktu.Orijinalinde vardır sanırsam ama İstanbul seyircisine bu kadar mı dediler onu bileiyorum.

Fakat en başta Run Like Hell'de solo yapan Antonio Sutera diye bir balet vardı ki o gerçekten süper bir dans çıkardı...Adeta akıyordu adam...Baktım baş dansçıymış zati...

Güzel yanı yok muydu? Vardı elbette...Arkadaşlar o baletler ne muhteşem vücutlu varlıklar öyle...Adeta heykel gibi hepsi. Maşaallah deyip geçelim :)

Diğer bir güzel yanı da One of these days'ti.. Şöyle doya doya dinledim parçayı.

Hiç yorum yok: