14.11.10

Big in Japan ve Small is the world

Babylon'un Oldies but Goldies isimli artık klasikleşmiş bir partisi var. Sanırım her ay yapıyorlar. Bugüne kadar hiç gitmemiştim. Dün aklıma esti hadi gideyim şuraya diye. Geçenlerde bir yerde birlikte dansederken, DJ'den big in japan istediğimiz ve DJ'in de bize kınayan gözlerle baktığı arkadaşım geldi aklıma. Ona haber verdim. Ben gidiyorum diye. O da "bir arkadaşlarla buluşacağım onlara da uyarsa geliriz" dedi. Arkadaşım bu arada başka bir arkadaşına da haber vermiş. O da kendi lise arkadaşlarıyla buluşacakmış. Sonuçta Oldies but Goldies herkese uydu...

Gelecek kişilerden sadece lise arkadaşımı tanıyordum. Olsundu ortak noktamız belliydi. Dansedip, eğlenmek :) Kapıda arkadaşımla buluştuk. Arkadaşımın arkadaşının arkadaşları benim çocukluk arkadaşlarım çıkmasın mı? Şaka gibi yani...Ha ha ha....Şaka gibi gerçekten...Koca istanbul...Şans eseri bir araya gelen bir grup ve git sen burada çocukluk günlerine dön hem de oldies but goldies partisinde...hem çok manidar hem de çoook eğlenceli oldu sonuçta.

Dünya ne kadar küçük ve yaşam ne kadar güzel :)

Hiç yorum yok: