3.1.11

Les standards des yilbasi aksamlari

Ben bu isin en cok buyuk buyuk masalarda, ailecek cumbur cemaat olmasini seviyorum...:) geleneksel olarak herkes milli piyangodan bahseder...bi ciksa...:) gene geleneksel olarak hic bi kanalda dogru durust bisey yok sohbeti yapilir. Onceki senelerde yanimizda olup simdi uzaklarda olanlar yenilen her lokmada ama illa ki onlarin favori yemeklerinde ozlemle anilir. Telefonlar calar, 'ay canim ne kadar hatirsinazsin, sagol canim sana da mutlu yillar canim, cok opuyorum' sesleri birbirine karisir. Kucuk hediyelerle hatirlanmanin verdigi mutlulukla herkes keyif icindedir :) zaman ellerimizden yere duser, yeni umutlar icimizde yeserir. Kimi yeni yildan ne istedigini cok iyi bilir, kiminin kafasi karisiktir ama bi umut...heryerde ve herkeste... 
Umutlarimin hep yanimda oldugu, icimin simsicak oldugu, gozlerimin piril piril parladigi yeni bir yili karsiliyorum. Sizlere de aynisini diliyorum. 

Hiç yorum yok: