29.12.10

Ballılık


Bir arkadaşım yeni yıl dileği olarak: "Bu sene ballı olarak anılmak istiyorum ey evren. Hani 'ne ballı, isleri ne kadar yolunda gidiyor' denilen tipler vardır ya, iste o tiplerden olmak istiyorum ey evren duy sesimi demiş. :) Amin diyelim.

Şimdi ben daha yeni yıl dileklerim üzerinde düşünmedim emma velakin ballılık meselesi ile ilgili şöyle bir gelişme oldu:

Hani ben evimi taşımıştım...Hani Anadolu Yakasından Avrupa Yakasına taşınmıştım. Hani aslında siz bilmiyodunuz ve ben bu işi oğlumun okuluna daha yakın olabilmesi için yapmıştım. Hani siz gene bilmiyordunuz ama ben Anadolu yakasında çalışıyordum ve bu ev değişikliği sebebiyle Avrupa-Anadolu yakası arası yolculuk yapıyordum ya...Hah işte şimdi artık iş yerim Avrupa Yakasına taşınıyor....Hi ho hi ho...
Hemi de evle işyerim arasi kuş uçuşu yaklaşık 2 km falan. Arka yollardan falan, arabayla yaklaşık 5-6 dk. içinde iş-ev yolculuğum tamamlanmış oluyor. Bu da bir nevi ballılık olsa gerek. :))) Thank you my dear Evren diyorum.

Hepimize bol ballı günler diliyorum. 2011 dileklerim için ayrıca döncem size:)

Hiç yorum yok: