31.1.11

My soul, my body...

You can have my body but you can not have my soul baby...:)

Bana zorla bir şey yaptırılmasını hiiiiç hazetmem. Rica gibi bir müessese varken, bunu yapman gerekiyor dendiği zaman tüylerim diken diken oluyor benim. Rica edildiğinde tercih etmiş gibi hissediyorsun ya kendini..Bir yerde insan kendini aldatıyor ama en azından karşındakinin sana saygı duyduğunu düşünüyorsun. Ayrıca kibar olmanın hiç bir maliyeti yok ki...Öteki türlü ya yaparsın ya gidersin modu oluyor...Öyle bir seçim noktasındasın gibi hissettiriliyor. Ya da burada kuralları ben koyarım durumu hissediliyor ya...iste ben gelemem öyle şeylere...Ayrıca bir de bu türlü yaklaşımlar biraz "ben yetersiz bir insanım, ancak zorlayarak yaptırabilirim" gibi bir hissiyat da uyandırıyor insanda...Hatta o yüzden diyorum ki you can have neither my body nor my soul...:)

Size stereophonics'ten Have a nice day ile iyi günler ve iyi haftalar diliyorum...Ancak şu anda buraya kopyalayamıyorum ama şu linke basarak dinleyebilirsin. Sağlam bir link merak etmeyin...

Sevgiyle kalalalım hepimiz...

Hiç yorum yok: