13.2.11

Sevdim, Sevmedim


Bugün:

SEVDİM: Aşk Tesadüfleri Sever- Belçim Erdoğan, Altan Erkekli, Şebnem Sönmez, Ayda Aksel ve elbette Mehmet Günsür...Pırıl pırıl parlamışlar filmde. Hepiciği...Ben çok sevdim. Ayda Aksel ve Şebnem Dönmez öyle bir anne rolü oynamışlar ki...hani diyosun ki evet ya evet anne olmak böyle bişeydir işte.

SEVMEDİM: İade etmek istediğim üç ürün vardı. Üçü de ayrı mağazalardan...Birisi dedi ki iadeyi yalnızca satın aldığınız mağazadan yapabilirsiniz. (anadolu yakasındaki mağazadan almıştım, oysa iadeyi avrupa yakasından yapmak istiyordum) Bunun üzerine o zaman dedim hediye çeki alayım. Mecburen...Diğeri dedi ki "üzgünüz efendim mağazamızda iade yapılmaz" Peki dedim o zaman hediye çeki alayım. Mecburen...Üçüncü mağaza da gene satın aldığım yere gitmem gerektiğini söyledi. çok kötü müşteri memnuniyet politikası...çooookkkkkk....Ama neymiş: Bir şeyi almadan önce iyice düşünüp taşının...İade etmek hiiiç de kolay değil.

Ha bi de unutmadan. Ayşe Arman da vardı Aşk Tesadüfleri Sever filminde. Amanın oradan da çıktı ya daha ben ne diiim...

Hiç yorum yok: