6.5.11

FİLİTRE/FİLTRE/KAHVE/INTERNET

Bilmiyom ne yazsam ki...Bütün hafta bir 22 Ağustos manyaklığıyla uğraştık. abi bir adam da doğru dürüst çıkıp da konuyu dibine kadar savunamıyor ondan sonra Twitterda orada burada NAzlı Ilıcak çıkıp olayın üstadı olmuş gibi gene ilk ben bilgilendim, hepinizi de bilgilendirdim havaları atıyor. BTK başkannını aramış da tüm doğruları öğrenmiş. Sonra bakıyorsun, tüm akıllı bildiğin kalemler susuyor. Neden? Ben anlamadım. Gerçekten anlamadım. Basbayağı fişleneceğiz hepimiz, basbayağı her hareket izlenecek. Her şeyi filtreleyecekler, filtrelendiğimizi bile anlamayacağız. Geçen gün ilginç bir konuşma dinledim: Eli Pariser diyor ki aynı anda, aynı konuda üç farklı arkadaşımın yaptığı google taraması farklı sonuçlar veriyor. ! Yani zaten uyduruk bir filtreleme var. bir de develetimiz filtreleyecek. Gel keyfim geeeel....eli Pariser'in güzel konuşmasına şuradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok: