11.5.09

Salata ve Saz Arkadaslari


Bir haftadir oglen salata ve aksam da salata yiyorum. Super ise yarayan bir uygulama oldugunu dusunuyorum. Sabahlari uyaninca da bir dilim limonu ilik suya katip biraz beklettikten sonra iciyorum. Bu da sindirim icin faydali bir icecek...Hafta sonlari yedigim sacma sapan cekirdekler ya da cikolatalar olmasa filinta gibi olacagim aslinda...da iste ne gerek var simdi diyorum... bu zamandan sonra ..kih kih...Aksam yemegini de 7 gibi yemeye calisiyorum. sonra 11 gibi acikiyorum o zaman da bir kase dolusu yogurt yiyorum. Bu da gayet faydali bir eser oluyor.


Bu arada salatanin lezzetini artirmak icin bir ipucu: Mutlaka bir salata kurutucusu edinin. Yesilliklerin citir citir olmasini saglamak icin butun suyunu aliyor bu kurutucular...siz de hem malzemenin hem de ustune doktugunuz limon ve yagin tadina variyorsunuz...Gondol marka var.. Erenkoy Persembe pazarinda 10 lira, Carrefourda 20, Boyner Ev'de ise 30 YTL. Ustelik bir kerede bol miktarda dograyip, yikiyorsunuz, kurutuyorsunuz ve buzdolabinda bozulmadan 3-4 gun saklayabiliyorsunuz...isten gelince buzdolabinda hazir salata parcalari bulmak gercekten keyif verici oluyor...


Hiç yorum yok: