4.10.09

Gülen Şen Sevdalılar

Kafamdaki DJ birdenbire bu şarkıyı çalmaya başladı. Vallahi de zillahi de benim bir dahlim yoktur olayda....:) Güzelim internet sağolsun hemencecik tüm sözleri de buluveriyorsun...zira benim Dj sadece ilk iki dörtlüğü çalıp duruyordu...

inleyen nağmeler
ruhumu sardı
bir rüya ki orda hep
şarkılar vardı

uçan kuşlar martılar
yeşil tatlı bir bahar
gülen şen sevdalılar vardı

arzular orada
dert ordaydı
bir deniz ki aşk dolu
dalgalar vardı

uçan kuşlar martılar
yeşil tatli bir bahar
gülen şen sevdalılar vardı

----------------------

Bugun tam 20 yıldır görmediğim arkadaşlarımı gördüm...Vay vay vay...20 yıl yahu...Peki bu nasıl bişeydir...20 yıl görmüyorsun ama sonra daha dün ayrılmışssın gibi oturup sohbet ediyorsun...uzun uzun ve keyifle...ve kahkahayla...Hani neredeyse "ya sen bana dün şöyle demiştin ya hani" falan diyeceksin...O kadar yakınsın o anda o zamana...çok ilginç gerçekten...
Güzel aklım bu geçmiş yıllara istinaden mi bu şarkıyı koyuverdi önüme bak onu bilmiyorum...bilmeme de gerek yok zati...:)

Hiç yorum yok: